LV on saavuttanut ensimmäisen sijan Taloustutkimuksen Brändien arvostus 2024 -tutkimuksessa ihonhoito ja hygienia -kategoriassa.
LV:n saama arvostus kertoo, että kuluttajat kokevat LV:n aidosti luotettavana – tuotteina, joihin on helppo palata. LV on brändi, joka tarjoaa ihonhyvinvointia ilman ylimääräisiä ainesosia.
LV uskoo, että vähemmän on aidosti juuri sopivasti. Herkälle iholle suunnitellut, hajusteettomat ja väriaineettomat tuotteemme on kehitetty yhteistyössä Allergia-, Iho- ja Astmaliiton kanssa, jotta voimme tarjota laadukasta ja yksinkertaista ihonhoitoa, joka sopii kaikille. Suomessa tehty kehitystyö Helsingissä ja tuotteiden valmistus Heinävedellä ovat osa LV:n tarinaa, jossa keskeistä on tuotteiden laadun ja vastuullisuuden jatkuva kehittäminen.
Kokeile itse, miksi LV on niin monen valinta. Etsi omat suosikkisi LV kattavasta valikoimasta.