Sustainable Brand Index 2025 -tutkimuksen mukaan suomalaiset kuluttajat mieltävät LV:n kauneusalan vastuullisimmaksi brändiksi. LV:lle tunnustus on toinen samalla toimialalla toista vuotta peräkkäin.
Sustainable Brand Index™ on Euroopan suurin riippumaton, vastuullisuutta mittava bränditutkimus. Vuosittainen tutkimus mittaa kuluttajien käsityksiä brändien vastuullisuudesta eri toimialoilla ja maissa. Lue lisää tutkimuksesta.
LV ja vastuullisuuden kehitystyö
LV on sitoutunut jatkuvaan ja pitkäjänteiseen vastuullisuuden kehitystyöhön, joka on ennen kaikkea tekoja ja valintoja kohti kestävämpää ja reilumpaa huomista. LV:lle on tärkeää tutkia ja etsiä aktiivisesti ratkaisuja koko tuotteiden elinkaarelta, jotta ympäristövaikutuksia voidaan entisestään vähentää ja tukea luonnon moninaisuutta.
Olemme LV-tiimissä erittäin iloisia tutkimuksen tuloksista ja haluamme kiittää lämpimästi ja nöyrästi kuluttajia heidän näkemyksistään. Teemme parhaamme ja kaikkemme ollaksemme kuluttajien luottamuksen arvoisia myös tulevaisuudessa.
Lue lisää LV:n vastuullisuuden kehittämistyöstä sekä LV: vastuullistyötä ohjaavasta Bernerin vastuullisuusohjelmasta.