Hyppää sisältöön

LV iloitsee tunnustuksesta

LV iloitsee tunnustuksesta

Sustainable Brand Index 2024 -tutkimuksen mukaan suomalaiset kuluttajat mieltävät LV:n kauneusalan vastuullisimmaksi brändiksi. Teemme LV:llä systemaattista vastuullisuutemme kehitystyötä ollaksemme luottamuksen arvoisia myös tulevaisuudessa.

Sustainable Brand Index™ on Euroopan suurin riippumaton, vastuullisuutta mittava bränditutkimus. Vuosittainen tutkimus mittaa kuluttajien käsityksiä brändien vastuullisuudesta eri toimialoilla ja maissa. Suomalaisia kuluttajia haastateltiin tutkimukseen yhteensä 12 000 ja jokaista brändiä arvioi vähintään 1 000 vastaajaa. Lue lisää tutkimuksesta. Tutkimuksen mukaan suomalaiset kuluttajat arvostivat LV:n vastuullisuudessa varsinkin ympäristövastuullisuutta ja raaka-aineita.

LV ja vastuullisuuden kehitystyö
Vastuullisuus LV:llä tarkoittaa ennen kaikkea tekoja. Esimerkkinä tästä on vuonna 2023 lanseerattu LV Vahvistava -kasvojenhoitosarja, joka on sekä virstanpylväs että suunnannäyttäjä LV:n vastuullisuusmatkalla. Sarja on ensimmäinen kotimaisen kosmetiikka-alan toimijan kehittämä tuotesarja, joka on elinkaariarvioitu ja jolle on tehty kattava hiilijalanjälkilaskenta. Tuotesarja on hiilineutraali, ja sen jäljelle jäävät päästöt on kumottu ostamalla ilmastoyksiköitä. Kaikki uutuustuotteisiin tarkoin valitut raaka-aineet ovat biohajoavia, ja niiden määrä tuotteissa on 7–14 välillä riippuen tuotteesta.  Lue lisää LV Vahvistavasta sarjasta.

Olemme LV-tiimissä erittäin iloisia tutkimuksen tuloksista ja haluamme kiittää lämpimästi ja nöyrästi kuluttajia heidän näkemyksistään. Teemme parhaamme ja kaikkemme ollaksemme kuluttajien luottamuksen arvoisia myös tulevaisuudessa. Lue lisää LV:n vastuullisuuden kehittämistyöstä sekä LV: vastuullistyötä ohjaavasta Bernerin vastuullisuusohjelmasta.

Hakutulokset